lisha* 2010.02.04. 15:02

Never Ending Story

Újra,csak újra arra gondolok, mikor mondod ki. Mikor lesz az, hogy ketten leszünk,

Nem számít más, elmondod hogy neked csak én létezem. Én vagyok neked az,

Aki miatt érdemes korábban kelni, aki miatt érdemes tovább maradni. Mikor mondod

Azt, hogy én vagyok a mindened, hogy nem jó neked nélkülem. A fák susogása is

Arra emlékeztessen amikor velem voltál. Arra, amikor egy nyáron hazakísértél.

Mikor lesz az, hogy odajössz hozzám, nem érdekel ki lát, néz, hall.

Azt mondod szeretlek, és csak téged szerelmem. Mikor mondod ezt ki?

Soha nem hittem, hogy ennyire vágyom a hangodra, arra hogy a szemembe nézz,

Arra hogy reggelente csak lássalak. Lássam újra a mosolyt az arcodon,

Lássalak, ahogy senki nem lát rajtam kívül. Láthassam, és csak én legyek az,

Aki a puszta nézésedbe is beleborzong. Halljam a hangod, hogy azt mondod, Szia.

Hogy megkérdezd, hogy telt a tegnapom, mit mulasztott el. Vágyom az

érintésedre, hogy megérints, hogy érezzem magamon az illatod. Vágyom rád, nem

Mondhatom el szavakkal. Nem tudom kifejezni magam, ha veled vagyok.

Imádok veled lenni, nézni, ahogy beszélsz, ahogy jársz,futsz, mozogsz.

Imádom, ha reggel én vagyok az első akit észreveszel. Imádom, hogy mellém ülsz,

És azt is, ha csak nézel. Vágyom rá, hogy kimondd végre, azt amit csak mi tudunk.

Emlékszem arra, mi volt régen, mi volt akkor, amikor azt mondtam neked vége.

Tisztán él bennem az emlék, és tudom hogy akkor valami változott.

Te mégsem adtad fel, bár lehet hogy csak játszol.

Rád vágyom, évek óta, kérlek harcolj!

( mert én szeretlek. )

 

A bejegyzés trackback címe:

https://lisha.blog.hu/api/trackback/id/tr281729367

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vagányfilozófus 2010.02.04. 17:29:09

Helyes, az előzőnél optimistább bejegyzés.:)
Nagyon, nagyon ott van....
de ezt az érzést a pasik csak érezni, éreztetni szokták és nem kimondani...
fatal love :)
süti beállítások módosítása